A szerzo professzionalis senki aki meg emilezni is lusta... Bruno is a professional nobody-builder who just can't make any effort to write an e-mail..
ecce Bruno

Friss topikok

Archívum

Wheeeeeeeeeeeeeeee.....................

2008.12.12. 22:09

Igenigenigen! Egy egesz fel delutan a kalitkan kivul: elszuttyogtunk bevasarolni abba a kis delikatboltba ahova a derek cumbriai parasztok farmerek illetve felesegeik feltolthetik kertjuk-karamjuk-konyhajuk (nem kivant torlendo) termeseit az olyan nem-hivatasuknal-fogva parasztok szamara, mint pl. en.

Nem tudom eldonteni, hogy atomhaboru eseten ki hianyozna jobban: Clarson mester vagy a Cranston's? Ilyen sulyos fuggvenysegben vagyok veluk - meg az is elhangzott egy beszelgetesben egyszer, hogy nem atallanek kirabolni oket. Valoszinuleg nem sok olyan bunozo van akitol fetaval toltott marinalt chilipaprikat, olajbigyot es gambonzola sajtot foglalnak le. Mellekszal, hogy ra kellett jonnom milyen meggondolatlan es hiabavalo dolog engem minden olyan elelmiszerrel osszefuggesbe hozni amit NEM ehetek meg: ilyen volt pl. az eredetileg ajandekba szant maroknyi szaloncukor es a ket csokimikulas.

Beke poraikra.

Egyelore itt es most nem kell amiatt aggodnom, hogy a kincseimet karitativ celokra szereztem be - az egyeduli erinthetetlennek nyilvanitott holmik a harom uveg (out of 4, bocs) hazifozesu sor amik Szenakazlak nevre hallgatnak. Ilyet epeszu ember ki kell, hogy probaljon es jelentem nagyon kellemes, kicsit gyumolcsos aromaju ale tipusu malataszorpre ismertem az egy szem aldozatban. (A tobbiek tokeletes biztonsagban vannak ugyanis fogadtam Woosterrel, hogy kibirom nelkuluk addig amig hazamegyek es uuuuuuutalnek pont ellene vesziteni.)

A hutoben lako olajbogyok tudata mellett mar eleve tokeletes a vilag de ez semmi: az automobilzashoz is egyre jobban hozzaszokom. Pl. teljes egeszeben sikerult ahhoz tartanom magam (Clarkson mester), hogy autopalyan NEM fekezunk - sot ezt meglehetosen kiterjesztettem a minden egyeb autozasra kijelolt helyekre. Orommel konstataltam, hogy minden mogottem halado igen messze volt igy megsporoltam nekik azt a felesleges erofeszitest, hogy jol megelozzenek. Ismet csak jot tettem a vilaggal.

Az alkoholizmussal is jol haladok: a delutani szenakazalhoz most kiseroul lenyeltem egy fel pohar maradek feherbort - Wooster nagyon buszke ra, itt az a minosegi bor elsodleges ismertetojele hogy lemarja a fogadrol a zomancot. A bajba kerult cseledeknek jo szivvel ajanlom lug helyett.

Ismet egy sikeres nap.

 

 

  • Szólj hozzá!
  • Brunoka
  • A bejegyzés trackback címe:

    https://brunomegmonnya.blog.hu/api/trackback/id/tr87819769

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.

Jeeves panaszkodik

Galeri

süti beállítások módosítása